İşte geldim buradayım ben bu işte ustayım demek isterdim ama…

Ama ne yazık ki blog işinde bırakın ustalığı çaylak bile değilim. Uzun zamandır beğendiğim, sevdiğim alanda yazılar paylaşan bir çok blogu okuyor ve yorumluyordum, gerçi halen okumaya devam ediyorum ama bazen kendimi bende blog açıp yazmaya başlasam mı diye düşünürken buluyordum. Ama ne yazık ki kendim de o cesareti göremediğim ve okuduğum çoğu blog yazarlarının üslubu ve anlatımları harika olduğu için benim yazılarımın yanlarına bile yaklaşamayacağını düşünüyordum ta ki biricik dostum angeluspurçi ve blogu sayesinde tanıştığım canocum delicim Mavi’nin eşsiz ısrarları ve gaza getirmelerine kadar. Onların sayesinde kararımı verdim ve neden olmasın diyerek bugün bir adım attım.

İşte blog cemiyetinin nur topu gibi yeni blgou: akiravamosrafa ^^  Yıllardır Uzak doğu kültürü ve yapımları ilgileniyorum. Kore-  Japon- Tayland yapımı dizileri ve filmleri izlemek benim en büyük hobilerimden biri oldu diyebilirim. Okuduğum bir çok blog da zaten bu tema üstüne kurulu ve bu aileye bir üye daha katılsa hoş olacağını düşündüm. Sonuçta Uzak doğu ile ilgili kaliteli, gerçekten mantıklı yazılar yazan güzel paylaşımlarda bulunan fazla blog yok.  Umuyorum ki benim bu mini mini blogum da abilerinin ablalarının blogu gibi kaliteli yapımlarla, yorumlarla dolup taşar.  Bundan sonra uzunca bir süre beraberiz millet beklemede kalın der selam ederim 😀

30 thoughts on “İşte geldim buradayım ben bu işte ustayım demek isterdim ama…

  1. adrese gell yine benim dediğime kaldın ehe 😀
    Hayırlı olsun canım yaz bol bol. Tabi ki Uzak doğu yazacaksın ama şu meşhurrr ingiliz taraflarından da paylaşmadan etme. Paylaş ki öğrenelim,aşık olalım 😀

  2. ne yazık ki öyle oldu 😛 sıkıldım ee yeter artık bir harekette bulunucaksam bulunayım artık dedim ve WP ye girdiğim gibi bunu yazdım 😀 Saolasın canım. Her telden yazacam artık seni mi kırıcam 😀

  3. 🙂 eneee çok sevindiriğim şuan ballı böreğim blog mu açmış 🙂 yerler yerler.benim başımın etini yemiştin bu konu yüzünden bende şimdi sana böyle yapıcam her gece bi yazı yazmak zorundasın artık 🙂 hayırlı olsun cancazım 🙂 adınıda çok beğendim zaten klişeleşmiş bişeydi daha da güzel oldu böyle.beni de unutma ama her telden yaz…

    • hehehe senden o kadar yardım istedik kılını kıpırdatmazsan böle olur işte klişe klişe dolanırım artık 😀 tabi ki de seni unuturmuyum^^ artık izlediğim bütün Mr. Darcy yazılarını sana ithaf edicem 😛 fırsat bulabildikçe paylaşımlarımla sizi bıktırıcam no problemeo 😀

    • hoşbulduk canım 😀 bu kadar seviniceğinizi bilseydim daha önce kıpırdardım 😛 sizin kadar iyi yazıcağımı sanmıyorum ama denemekte fayda var der öperim 😀

  4. Yeni gördüm daha, hemen blogroll’a ekliyorum. Hoşgeldin, sefalar getirdin çingum. Yazdıklarını büyük bir keyifle okuyacağım, hadi bakalım! 🙂

  5. İyiki doğdun!! Eee bir kırkı çıksın şu blogun da iyice bir sevelim 😀

    Bu iğrenç espiri bozması giriş cümlesi ile aramıza hoşgeldn yorumunu yapmak istedim 😀 İyiki geldin bizim mahalleler her zaman yeni komşulara açıktır. Gelene hoşgeldin deriz ama gitmeye yelteneni benzetiriz 😀

    Yani burası WP giriş var çıkış yok haberin olsun 😀

    • hehe saolasın canım çingum 😀 senin bu iğrenç espiriklerine bayılıyorum seni böyle bağrımıza bastık, bağışıklığımızı da kazandık 😛 Umarım uzun bir komşuluk ilişkimiz olacak^^

  6. Hoşgeldin komşu komşu 🙂
    Yeni gördüm vallahi, hayırlı uğurlu olsun çingu 😉
    Akira’nın Güneşi olacadı adı hani, hani o verdiğin sözler hani ellerin nerde ahahah diye uzatabilirim ama uzatıp batırmıyorum:P
    Tekrar hoşgeldin sefalar getirdin

    • hoşbulduk komşu komşu 😀 ad olayını hiç hatırlatma ya, çok bunaldığım bir anda kafa dağıtmak için hadi blog işine girişeyim dedim böle bişi ortaya çıktı kusura bakma :S değiştirme inkanım var sanırsam olmadı değiştiririm benim sağım solum belli olmaz 😀

  7. aaaa, bu bizim akira mı?? blogunu yeni gördüm canım, hayırlı olsun ^^ ne iyi etmiş de blog açmışsın! hemen postlarını okumaya geçicem 🙂 sevgiler ^^

    • evet yorumcu Akira oldu sana blogçu Akira Bende daha yeni açtım canım daha yeni 1. haftasını kutladım mini mini bir blog daha umarım zaman geçtikçe büyücek güzelleşecek ablası Teşekkür ederim Hikarucum her zaman seni burada görmek isterim^^

  8. Dostum yeni gördüm yahu kusura bakma. Bilgisayarım bir süreliğine cortlamıştı ama yeni bilgisayarımla hazır ve nazırım:)
    Hayırlı uğurlu olsun, bol ziyaretçisi yorumu olsun. Sen de ihmal etmeden bol bol yaz, emi çocuum:)
    Pek sevindim dostum, bir çingumuz daha blogcular arasına katıldı:))

    • Önemli değil bebek. Sonunda sen bilgisayarına biz de sana kavuştuk gözümüz aydın ikimiz içinde 😀 Saol çingucum hepimizin blogu her zaman bereketli bol yazılı bol ekşınlı olsun 😛 Amip gibi çoğalıyoruz yehhu 😀

    • Ben şahsen bir çoğuyla twitter sayesinde samimi oldum. İstanbul’da olan blog yazarlarıyla da buluşunca her şey kendiliğinden gelişti 😉

      • Evet meşhur toplantılar… Bir gün bende dahil olucam inşallah 🙂 Okuyunca o muhabbetlere benimde dahil olmam gerekiyormuş gibi hissediyorum 😀

      • Toplantılara her çekik sever dahil olmalı bence^^ Muhabbetin dibine vuruyoruz, hepsi harika insanlar. Senide aramızda görürüz umarım 🙂

Bir Yanıt Bırakın

