Hello Stranger – Yaban Ellerde Keşfedilen Aşk…

Taaa taaam işte ilk tanıtımım ile karşınızdayım^^ Sevgili Winpohu bir kaç gün önce twitterda bu filmden bahsetmiş konusunu merak edince  hemen beni Sermin’in blog yazısına yönlendirmişti. Konuyu öğrenince Winpohu ve Sermin çingularım beğenmişse güzeldir hadi bakalım Akira indir çabuk şu filmi dedim ve hemen torrentin yolunu tuttum. Hello stranger bir Tayland filmi. Hemen ” aamaan Tayland filmlerini hiç sevmem, hele o konuşmaları yok mu hiç çekilmiyor” diye düşünmeyin ve bu filme bir şans verin. Şimdi biz konuyu bilmeden nasıl şans vericez bu filme diye düşünebilirsiniz o yüzden ön saçmalamalarıma noktayı koyuyor ve hemen asıl saçmalamalarıma yani konuyu anlatmaya başlıyorum^^

Esas kızımız Tayland’da tanıştığı ve mailleşerek arkadaşlığını geliştirdiği Koreli kız arkadaşının düğününe gitmek için Kore yollarına düşüyor. Hem arkadaşının düğününe katılmak hem de dizilerinin hastası olduğu bu ülkeyi gezmek için bundan iyi fırsat olur mu a dostlar? Bence de olmaz. Kızımızda benim bu düşüncemi hissetmiş olacak ki nemrut mu nemrut uyuz mu uyuz cüce mi cüce sevgilisine yalan söyleyerek topluyor bavulu alıyor pasaportu ve uçuyor biricik çekiklerimin memleketine. Eee bir filmde esas kızımız olur da esas erkekimiz olmaz mı. Tabi ki de olur hem de en şebeğinden en komiğinden en tatlısından olur 😀 Esas oğlanımız ise Kore yollarına düşmeden önce sevgilisi tarafından terk edilmiş, arkadaşları tarafından sarhoş sarhoş havaalanına bırakılınca bavulsuz Kore’ye gitmek zorunda kalan bahtsız bedevi bir arkadaş. Esas kız Kore’ye varır varmaz hemmen biricik Coffee Prince’in çekildiği mekana damlamaz mı.Evet damlar çokta iyi yapar.  ”Evet burası Gong Yoo’nun başroldeki bayanı ilk öptüğü yer” diye video çekip etrafa gülücükler atarken ben kıskançlığımdan çatlamadım desem yalan olur yani 😀 Ahh ahh o gezdikçe ben ekran karşısında kudurdum yahu 😀 Neyse efem kıskançlık molamı kısa kesip ben filmi anlatmaya devam edeyim. Kızımız böle geze dursun bu sırada esas oğlan Tayland’lı tur kafilesi ile o saray senin bu oyuncak ayı müzesi gezip duruyor. Akşam otelden çıkıp yemek yemek için soluğu bir çadır resturantında alıyor ve ne yazık ki yediği yemeğin köpek etinden ibaret olduğunu anlayınca zavallım biricik sojusuna sığınmak zorunda kalıyor. Sojuyu içip bir güzel kafayı bulunca kızımızın otelinin önünde sızıp kalıyor. Bu arada yanında kıyafetleri olmadığı için ne bir ceketi var ne bir montu zavallım sıfır derecelik Kore sokaklarında donmamak için bornozla geziyor. Esas oğlumuz otel kapılarında uyuyup donarken ellerinde paketlerle günlük Kore turundan dönen kızımız veleti görüyor ve haline acıyıp otelin içine sürüklüyor ve montunu üstüne atıp odasının yolunu tutuyor. Sabah olunca da çiftimiz tanışmış oluyor. Ve bir şekilde esas kızımız bu tek kişilik Kore turuna esas oğlanımız ile devam etmek zorunda kalıyor iyi de ediyor 😀 Bu kadar eğlenceli biriyle bende seyahat etmek isterdim. Hoş kim istemez?.  Keyifli 2 saat geçirmek, komedinin hakkını veren, vıcık vıcık romantik olmayıp duygusal bir film izlemek istiyorsanız bu filmi kaçırmayın diyorum. Başrol oyuncularını ben çok sevdim. Kız da erkek de birbirlerine çok yakışmışlardı. Bu arada yazmazsam olmaz kız sevgilisini telefona Kolombiya altını diye kaydetmiş. Yaratıcılıkta son nokta derim başka da bişi demem Allah aşkına esas kız o adam ne Kolombiya’nın yanından geçer ne altınlığın. Çok merak ettim bu çocuğu ne diye kaydettin telefona Kore pırlantam, Kore safirim falan mı? Karakterlerin bir adı yok mu da sen hep esas oğlan esas kız diye bahsediyorsun diye sorabilirsiniz, hemen yanıtlıyorum: çiftimizin isimlerini bilmiyoruz. Gezi boyunca birbirlerine adlarını söylememe kararı alıyorlar. Ben çok beğendim sizinde beğeniceğinize eminim der görüşürüz millet derim 😀

8 thoughts on “Hello Stranger – Yaban Ellerde Keşfedilen Aşk…

  1. ne güzel bir yazı olmuş bu tam da akiraya göre.üslubun kendini belli diyor. film gerçekten çok eğlenceli hele o dramlarla ilgili kısımlar ben çok sevdim .çocuğun dalga geçmesi de iyiydi. demem o ki ben tavsiye ediyorum.yazını da çok beğendim ne güzel anlatmışsın :)böyle yazılar bekliyorum senden 🙂

    • bende hiç beğenmedim bu yazımı:s aslında daha çok şey yazmayı düşünüyordum sevdiğim yerleri falan ama saolsun evdekiler 2 saatte yazamadın diye az sabote etmediler 😦 o yüzden yazıcağım şeyleri unuttum, kafam karıştı ortaya da böle bir saçmalık çıktı 😀 güzel yorumların için teşekkür ederim yine de canım 😀 ahh sen de olmasan beni kim mutlu etcek 😛 çocuk feciydi ya hele o heykel sahnesi ah ah sevdim keretayı 😀

  2. valla önce sermin, sonra sen bu filmi bu kadar övdüğünüze göre izlemek şart olmuş. ama önce first love’ı izliycem bakalım… önce japonya, sonra kore, şimdi tayland’a da açıldık ya, allah sonumuzu hayretsin 😀 😀

    • İzle canım. Bizim gibi komedi ve romantik severlerin bayılacağı bir film 😀 First love da çok güzel. Bangkok traffic love story izlemediysen onu da izle. O da Tyaland yapımı ve çok eğlenceli bir film. Ama Asyalılarda bu kadar güzel filmler yapmasınlar yahu 😀 Suç tamamen onların o yüzden hayırlı bir yoldayız endişelenme 😀

  3. üçünü de izliycem, sonra gelir burda yorumumu yaparım 😀

    hayırlı yoldayız diyorsun ha? 🙂 🙂 🙂 ben bundan pek emin değilim ama hadi inşallah 🙂 🙂

  4. Birkaç yerde gördüm bu filmin tanıtımını ama okumamıştım. Yazını yarım yamalak okudum spoiler vardır diye:)) Bangkok Traffic Love Story’den sonra izlenecek Tayland filmim belli oldu: Hello Stranger. Tayland dünyasına da geçiş yaptık sonunda:))

    • aslında pek spoiler yok elimden geldiğince pırttırmamaya çalıştım ama farkında olmadan da arada bir kaç spoiler kaçırmış olabilirim bilemiyorum 😀 Kore- Japon kesmez oldu artık ne edek 😛

  5. Geri bildirim: Tayland’dan üç romantik komedi | Hikaruivy'nin renkli dünyası :)

Bir Cevap Yazın

