Hello Ghost – Bu Hayaletler Korkutmayı Düstur Haline Getirmiş Güruhtan Değiller!

Şimci ben bu keyifle yazı yazarım ulen! 😀 Bu kadar neşelenmemin tek sebebi tabi ki biricik aşkitom 😛 Nadal’ın maç kazanmasıdır!!! 😀 Hem de öyle eften püften bir turnuvada da değil koskoca Roland Garros adlı grand slam da 6. şampiyonluğunu kazanmak için maçlarda koşturur, 4 saatlik maçı da bir güzel kazanırsa ben sevinmiyeyim de kim sevinsin yahu 😀 Anlayın beni 😀 Boşuna toprak kortun kralı demiyorlar benim haşin erkekime 😀 Öhöm öhöm ben ne için bu postu yazmaya karar vermiştim ya? Gittikçe Nadal ile ilgili bir yazı dizisi  halini almadan kendime zorla da olsa dur diyor ve asıl yazının sahibini sahneye davet ediyorum efem 😀

Başlık biraz uzun oldu farkındayım ama filmdeki hayaletleri bundan iyi anlatan bir cümle olacağını sanmıyorum şahsen bizzat ben kendim 😀 O yüzden idare ediverin canlar 😀 Bu filmi uzun zaman önce net aleminde avare avare dolanırken tesadüf eseri görmüş Cha Tae Hyun varsa güzeldir diyerek ne konusunu okumuş ne de posterlerine bakmıştım. Gerçi itiraf etmeliyim ki indirdikten sonra posterlerini görünce kesin, klasik, adama musallat olup yanlış anlamalara sebebiyet verip, adamın hayatını kabusa çeviren hayalet temalı komedi filmlerden biri sanmıştım ama bir güzel yanılmışım 😀 Pek sevdiğim çekik senaristlerim gene beni şaşırtmayı başardılar ve senarist kişisi ”biz kim klasik yapımlar kim a Akiracım sen daha bizi tanıyamadın mı aşk olsun” diye sorduğunda bir güzel,” kusura bakmayın yapım ekibi yanılmışım, her seferinde farkınızı ortaya koyuyorsunuz önünüzde saygıyla eğiliyorum affedin” diye az yalvarmadım yani:D  Aslında gevezeliğimi kısa kesip konuyu anlatmam lazım ama az sabredin demekten başka çarem yok çünkü Cha Tae Hyun’u övmezsem kendisine çok ayıp etmiş olucam,sonra kendisinden azarı ben işiticem ”neden benim gibi mükemmel bir oyuncuyu övmezsin” diye. O yüzden bütün bu övgüler azardan kurtulmak için inanın bana 😛 ( iyice normal dünya ile bağlantısını koparan şizofrenik yazar 😀 )

Cha Tae Hyun’u hepimiz severiz sayarız. Çoğu kişinin ilk göz ağrısı, benimde gönlümde ayrı bir yere sahip olan my sassy girl sayesinde arkadaşlığımız başladı, speed scandal ile gelişti ve Ba:bo ile artık dostluğumuz sonsuzluk mertebesine ulaştı. Daha izleyemediğim bir çok filmi var onları da en kısa zamanda aradan çıkarmayı planlıyorum ama izlediğim filmleri üzerinden konuşmam gerekirse: Cha Tae Hyun varsa gözü kapalı ben o filme yumulurum arkadaş 😀 Her seferinde kendine hayran bırakmayı başaran ender oyunculardan biri. Çeksede izlesek dediğim sevdiğim saydığım bir abimiz 😀 Bu kadar pohpohlamak yeter der konuya dalarım 😀 ( sonunda :D)

Sang Man yetimhanede büyümüş, yaşamında doğru dürüst insan tanımayan, anlayacağınız hayatını bir başına sürdürmeye  çalışan biri.  Bu duruma daha fazla dayanamayarak intihar etmeye karar veriyor. Ama ne kadar çabalarsa çabalasın bir türlü intihar etmeyi beceremiyor 😀 İlaç içse kurtarılır, köprüden nehre atlasa balık gibi sahil güvenlik tarafından yakalanır. Bir türlü ölüm projesinde başarıya ulaşamaz. Başarısız intihar denemesinden sonra apar topar hastaneye götürülen Sang Man kendine geldikten sonra hayaletleri görmeye başlar. Doktorlar bu duruma şaşırıp Sang Man’a deli gözüyle baksa da peşine takılan birbirinden ilginç kişiliklere sahip 4 tane hayaleti ile evinin yolunu tutar. Hayaletlerden kurtulmak  için soluğu şamanda alan Sang Man, ölmek istiyorsa onlardan kurtulması gerektiğini ve bunun tanrının hediyesi olduğunu, bundan sonra vücudunun hayaletler tarafından kullanılacağını söyler. Sürekli vücudunu kullanıp abuk durumlara düşecek sanmıştım ama öyle bir durum olmadı iyi ki de olmadı çünkü o zaman klasik filmlerden bir farkı kalmazdı.

 Hayaletlerinden kurtulmak ve ölmek için 4 hayaletinde dileğini yerine getirmesi gerekiyor. Acaba imkansız ve abuk dilekleri mi var yoksa gayet başarılı bir şekilde tamamlanacak dilekler mi? Sang Man hayaletlerden kurtulup intiharında başarılı olabilecek mi izleyin görün demekten başka çarem yok 😀 Hayaletlere değinmezsem olmaz hepsi birbirinden alemdi. Sojuyu su gibi tüketen, sapık bir yaşlı adam, sigara tiryakisi bir adam, sürekli ağlayan bir kadın ve şeker, cips manyağı bir velet. Adamı tükettiler yahu onlar yiyip içtikçe ben acıdım haline 😀 Hayaletleri ben çok sevdim. Aslında ben filmi çok sevdim be 😀 Ay çok güldük ağlıyacağız lafını Koreli senaristler bu filmde de uygulamaya koymuş. Önce çok güzel güldürdü sonra bir güzel duygusala bağladı.  Sang Man Sang Manlıktan çıkıp hayaletler vücudunu kullandığında hareketleri süperdi.

Imdb de ki 7.1 lik puanı sonuna kadar hak ediyor bence. Kore’de de çok izlenmesine şaşmamalı. Bu kadar güzel bir Kore filmi olur da çalgıcı holivud boş durur mu?.  Harry Potter’ın eski yönetmeni Chris Columbus tarafından bir remake i bizleri bekliyor. Yeter artık hırsız holivud kaliteli Asya yapımlarını rezil etmeyi ne zaman bırakıcan çok merak  ediyorum. Daha çok şey anlatmak isterdim ama kendimi zor tutarak huzurlarınızdan ayrılıyorum 😀 Jaa ne^^

9 thoughts on “Hello Ghost – Bu Hayaletler Korkutmayı Düstur Haline Getirmiş Güruhtan Değiller!

  1. efem ilk olarak yeni tema çok güzel .benim ilk kullandığım tema olur kendisi .nostalji yaptım .güle güle kullan 🙂
    nadal ‘a başarılar diliyorum .filmi pek güzel anlatmışsın .aa akiracım sen bizi ne sandın 🙂 harbiden asya şaşırtmak da bir numara misal speed scandal beni şaşırtmıştı . bunu da çok merak ettim .güzel anlatmışsın üstelik komedi .kesin izlenecek .hollywood un işi ne zati çakma her bir şey .my sassy girl ,göl evi .kirli işler ki departed diye uyarlayıp leonardoyu oynatsalar da tony leung etkisi yapmadı yapamadı bununla ilgili bir yazı yazmak istiyorum 🙂 yıllar önce buna benzer bir amerikan filmi izlediğimi hatırlıyorum . orada bir çocuk vardı sonrasında hayaletleri görmezlikten geliyordu bana onu anımsattı :???
    neyse ellerine sağlık .çok güzel yazıyorsun .böyle devam 🙂

    • bütün güzel temaları kapmışsınız içime sinen adam gibi tema bir tek bu vardı ne edem 😀 Eniştene başarı dileklerini ileticeğim 😛 Saol canım umarım becermişimdir, beğendiğine sevindim 😀 Senin hatırladığın film ile alakası yok. Burada görmezden gelme diye bir durum hiç yaşanmadı 😀 Sonunu o kadar güzel bağlamışlar ki beni şaşırtmayı başardı yani 😀 izledikten sonra tekrar beklerim 😉

  2. bloguna yazdığın yazıların “hello” ile başlaması gibi bir zorunluluğu mu var çingu? bundan sonra senden “hello my teacher”, “hello schoolgirl” ve shinee’nin hello adlı eseriyle ilgili yazı istirem.

    ay ne yüzeyselleştim, iğrençleştim, bayağılaştım. adam gibi yorum yapıcam şindük. bu adamın filmlerine bayılırım, speed scandal izlediğim asya filmleri için en çok eğlendiğim olmuştur. o yüzden bu film de uzun zamandır listemde, sen de beğendiğine göre bana paşa paşa indirmek kalıyor. eline sağlık çingu^^

    • ahahaa tamamen tesadüf eseri oldu çingum ya 😀 Bende yazarken fark ettim ama yapçak bişi yoktu 😀 Siparişlerin çok gecikebilir çünkü saydıklarının hiç birini izlemedim, Shinee’yi de sevmem 😀 İndir, izle sonra yorumlamaya gel bekliyorum 😛

  3. Yine Nadal yendi tabii ki diyerek senin gönlünü çalacak bir giriş yapayım 😀 Biraz geç bir merhaba olacak ama blogunu güle güle kullan.
    Bizim Cha Tae-hyun yav diyecektim ama nereden bizim oluyor bilmiyorum, diyeceğim şu ki ben de çok severim bu adamı. O yüzden bu tavsiyeni hemen film listemin başına aldım. Diğer önerdiğin Tayland filmini herhalde tüm blog alemi içinde bir ben kaldım izlemeyen. O yüzden onu da aklıma yazdım 🙂 Ben izleyince dönerim buraya 😀

    • ahahaha her zaman Nadal 😀 Bu işlerin geçi erkeni yoktur hoşgeldin bu’cum diyorum bende 😀 Ertelenmeyi hak etmicek bir film. Cha tae Hyun var o yeter 😀 İzledikten sonra görüşmek dileğiyle ^^

      • Film tavsiyesi için teşekkür ederim akira. Pek süper bir bir filmmiş bu ya. Cha Tae-hyun’un karakolda şu kağıtlara üflemeye çalıştığı yer çok komikti gerçekten. Hele çapkın Cha Tae-hyun’a söyleyecek laf bulamıyorum, pencerenin yanına geçip saçları savurdu hahah. Sonu da güzel bitti, e daha ne olsun diyorum 😀

      • ne demek Bu’cum görevimiz 😛 izleyip beğenmene çok sevindim canım. Cha kanka gene bizi hayal kırıklığına uğratmadı. Tavsiyelerimin dikkate alınıp beğenilmesi beni çok mutlu ediyor^^. Çapkın Cha süperdi. Aslında film süperdi be 😀

  4. Geri bildirim: Hello Ghost « Bunu Sevdim

Bir Cevap Yazın

