Teknik Direktör Feridun Düzağaç Önderliğindeki İyilik & Güzellik Spor Sahalara Adım Atar!

Feridun Düzağaç’ın futbol ve Beşiktaş sevgisini bilmeyen yoktur. Hatta bu sevgisini daha ileriye taşımış bir dönem Radikal gazetesinde spor yorumculuğu bile yapmıştı. Şimdi de çıtayı iyice yükseltti ve teknik direktörlüğe başladı. Takımını ise çoktan kurdu: İyilik & Güzellik Spor. Takım kadrosunda yok yok. Tam bir yıldızlar karması; Redd, Cem Adrian, Badem, Emre Aydın, Hayko Cepkin, Jehan Barbur, Manga, Multitap, Pinhani, Melis Danişmend, Bertuğ Cemil gibi bir çok ünlü ismin yer aldığı iyilik & güzellik spor Barcelona’yı solda sıfır bırakıcak gibi gözüküyor 😀 Yalnız bu takım sıradan bir futbol takımı değil. Türk eğitim gönüllüleri vakfı yararına, F.D. ‘nin sevilen şarkılarını yeniden yorumlayan sanatçılardan oluşan iyilik & güzellik spor bir kaç gün önce albüm ligindeki maçlara dahil oldu 😀 

Bu albümde ilk 11 oyuncuları şarkı söylemiş, teknik direktör F.D. ise, yanında, son yaprağıydı güzün, aşk çok uzak adlı şarkılarını yeniden yorumlamış. Uzun zamandır bu albümü bekliyordum. F.D.’nin bütün şarkılarını çok ama çok severim. Benim gözümde boş müzik yapmayan ender sanatçılardan biri. Şarkılarının her kelimesi yüreğinize, ruhunuza dokunmayı başaran kaç sanatçı var ki şu ülkede? F.D.’de bu şanslı ve başarılı azınlıkta. Bu kadar başarılı olup böyle projelerde yer alması benim gözümde ve kalbimdeki yerini daha çok yükseltiyor. Abarttığımı düşünen olursa onları nadas, cumartesi, içimden şehirler geçiyor, buralar soğuk, yüzün gibi F.D. parçalarını dinlemelerini tavsiye ediyorum. O zaman ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız 😉

Albümdeki şarkılar en az orjinal halleri kadar güzel olmuş.  Aslında daha çok şarkı paylaşmak isterdim ama ağzınıza bir parmak bal çalmayı tercih eden hainlerden olmayı tercih ediyorum 😀 Beğendiğim şarkıları aza indirmek benim için gerçekten zor oldu. Umarım sizde bu muhteşem takımın bir taraftarı olur, iyilik & güzellik sporu maçlarında yalnız bırakmazsınız 😀

Jehan Barbur’u geç keşfeden gruptanım bende. Keşke daha önce bu kadını fark etseydim diye az kafamı duvarlara vurmamıştım 😀 O büyülü sesi ile gene beni kendimden geçirmeyi başardı 🙂

Emre Aydın’da tam kendisine yakışan şarkıyı seçmiş 😀 Dipteyim sondayım depresyondayım Emre Aydın’ı tanımlamıyor da kimi tanımlıyor 😀

Ve Feridun Düzağaç’ın yeni yorumu ile aşk çok uzak. En az eski versiyonu gibi güzel olmuş^^

İç kapağındaki F.D. tarafından yazılmış notlarda çok hoşuma gitti: “dilerim ki günün sonunda çocuklar, çocuklarımız için çabalayan eğitim gönüllülerine ne güç ve moral sağlayabiliriz.

dilerim bir çocuğu eğitmenin, bir ülkenin kaderini çizmek olduğunu anlayabiliriz.

dilerim ki bu ülkede bir gün hayata doğuştan yenik başlayan aç ve fırsat eşitliği hakkı çalınmış çocuklardan konuşmayacağımız güzel ve aydınlık günler görürüz.

(…)’sesimizi çığlığa dönüştürdüğün için sana çok teşekkür ederim’

bu şarkıları yazmaktan hiç bu denli gurur duymamıştım… ”  Feridun Düzağaç

Bu proje her şeyi ile çok güzel. F.D. ve muhteşem takımı, kocaman bir tebriği hak ediyorlar. Albümün tüm geliri tegv’e aktarılacak olması da cabası.  Bunun gibi güzel projeleri daha çok sanatçımızın akıl etmesi dileğiyle.  İyi dinlemeler diler huzurlarınızdan ayrılırım 😀 Jaa ne^^

2 thoughts on “Teknik Direktör Feridun Düzağaç Önderliğindeki İyilik & Güzellik Spor Sahalara Adım Atar!

  1. ne güzel bir yazı, ne güzel bir habermiş bu! keyifle dinledim ve katılımcı sanatçıları tebrik ettim. bu arada takım futbol maçlarına da çıkıyo muymuş? 😀 😀

    ellerine sağlık akiracım 🙂

    • beğenmene sevindim canım^^ elimden geldiğince acemiliğimi üstümden atıp güzel bir şekilde yazmaya çalışıyorum umarım becerebiliyorumdur 😀 yorumculuk gibi değilmiş bu işler onu iyi anladım 😀 Bir kaç ay önce gazetede okuduğum röpartajda yardım maçı düzenlicez bu kadro ile falan diyordu F.D. ama ne oldu bilmiyorum. İnönü’de falan bu kadro toplanıp futbolcular gibi poz vermişti. Çok güzel bir proje. Umarım devamı gelir^^

Bir Yanıt Bırakın

