Akira, 061 Mavi Bond Tarafından Mimlenir!!!

Saolsun biricik canocum Mavi beni mimlemiş. İlk mimin ulen güzel güzel yaz deyü emirler vermiş çokta iyi etmiş 😀 İlk mim duygusunu da yaşamanın mutluluğu ile yanıp tutuşuyorum canlar 😀 Aslında mimlendiğimi duyunca tırsmadım değil, bazı mim konularının pek kolay olduğu söylenemez ama neyse ki öyle kazık bir mim değilmiş 😀 ( ne çok mim dedim ben ya 😀 ) Mimin konusu, bize sorulan 13 soruyu cevaplamak. O zaman hemen sorulara ve cevaplara geçelim^^

Hayalindeki meslek nedir?

5 yaşından beri eczacı olmak istiyordum ama Öss de uçmuş puanları görünce benim için bir hayal olarak kaldı. Eczacı gibi rahat meslek var mı arkadaş. İster diplomanı kiraya ver ister dükkanı kalfaya emanet et. Rahat meslek vesselam. Eczanemin adı bilem belliydi. Burdan bir kez daha ösym götümü ye diyorum 😀

Yazın sürmeyi en sevdiğin parfüm?

Öyle sürekli kullandığım bir parfüm yok. Kendi tenimin kokusu değme Diorlara, Chanellere taş çıkarır 😀 Ama bulunsun ne olur ne olmaz deyip aldığım parfüm şu an için Hugo Boss intense. Şişe daha bitmediği için yazında sürücem gibi gözüküyor 😀 O yüzden, bu yazın favori parfümü benim için intense dir ulen 😀

En önemli makyaj hileniz?

 Ben ve makyaj imkansız aşkın diğer adıdır. O nedenle ne makyajdan anlarım ne hileden. Olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol deyü boşuna dememişler 😀

Çay mı kahve mi? Şekerli/şekersiz,Sütlü/sütsüz?

Tabi ki de hem Türk milletinin vazgeçilmezi hem de benim vazgeçilmezim çay. Şekersiz, tavşan kanı. Oh olsa da içsek^^

Tam şu anda kucağınıza bir cin düşseydi ve 3 dilek hakkiniz olduğunu söyleseydi, ne olurdu?

Şimci klasik olucak ama sağlık, mutluluk ve bol para derdim. Bol paraylada yapıcaklarım şimdiden belli 😀 Nerde Nadal’ın maçı varsa orda ben olucam 😀 Beni sürekli göre göre bana aşık  olacağı için aşk meşk dilemeye gerek yok 😀

Kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği ve tatli. Bu öğünlerden ömrünüz boyunca yalnızca bir tanesini seçmek zorunda kalsanız,hangisi olurdu?

Midemin ve günümün vazgeçilmezi kahvaltıdır. O yüzden doyurucu bir kahvaltıya forever diyorum 😀

Eğer Hello Kitty olsaydınız, kurdelanız ne renk olurdu?

Yeşil rengi çok severim. Özellikle çimen ve kök yeşili tonları favorimdir. Yeşil olurdu işte be 😀

Eğer ömrünüz boyunca yalnızca bir tane takı takma seçeneğiniz olsaydi bu ne olurdu?

Gümüş ve doğal taş hastasıyım. Özellikle gümüş olup kolyede doğal taş varsa vazgeçilmezimdir.

Sahip olmak istediğiniz bir yetenek ?

Hangi  birini sayayım yahu 😀 J.K. Rowling gibi hayal gücüne sahip olup milyarlarca satacak fantastik bombastik bir kitap serisi yazıp, İngiltere kraliçesini bırak Karun’dan daha zengin olmak isterdim 😀

Bitince almaya devam edeceğiniz bir kozmetik ürünü?

Şampuan, deodorant, diş macunu 😛 Kozmetikle aram yok demiştim 😀 Oje alırım. Sürmesi kolay 😀 Bir göz kalemi ile gözümü boyamak beyin ameliyatı yapmak kadar zor geliyor be hacı ne edem 😀 Ayna karşısında 15 dakika gözüme kalem çekmeye çalıştığımı bilirim. Ne kadar yeteneksiz olduğumu anlayın işte 😀

Eğer geleceği görme şansınız olsaydı, görmek ister miydiniz? Evetse tam olarak neyi görmek isterdiniz?

Gelecek herkesin öğrenmek için yanıp tutuştuğu ama bir o kadar da çekindiği bir konu. Öğrenmek isteyen taraftan olurdum bende. Merak ettiğim özel konuları öğrenip, gördükten sonra Nadal’ın Federer’in grand slam rekorunu kırıp kıramadığını ve RTE belasından ne zaman kurtulacağımızı öğrenmek isterdim.

Gizli ünlü aşkınız kim?

Gizlisi saklısı mı kaldı canım, bütün herkeşler biliyor yıllardır Rafael Nadal’a olan aşkımı 😀

Neden blog tutmaya başladınız?

Tamamen arkadaş kurbanı oldum 😀 Arkadaş bellediğim hainler bu işin altından kalkabileceğim ve ortaya güzel şeyler çıkarabileceğim konusunda feci gaza getirdiler bende neden olmasın dedim. Zevksizliğimi bütün internet camiasının öğrenmesi fena bir fikir gelmemişti 😀

Veee geldik zurnanın zırt dediği yere 😀 Bu an için sabırsızlanıyordum hehehe. Kurbanlarımı hemen açıklıyorum. And the mim goesssss toooooooooo Astrea , Angeluspurçi ve Hikaruivy . Mimlendiniz!!!! Ayrı kıtalarda olmamıza rağmen yazıları sayesinde yüzyüzeymiş gibi hissettiğim Hikaruivy, Akira’nın güneşinin doğmasına yardımcı olan Astrea ve Angeluspurçi sizi mimlemicektim de kimi mimlicektim canlar 😀 Hadi bakalım çalışsın parmaklar 😀

Reklamlar

6 thoughts on “Akira, 061 Mavi Bond Tarafından Mimlenir!!!

  1. hahah, demek beni de kurbanların arasına aldın, öyle mi… tamam şekerim, bir an önce yapcam ben bunu, merak etme 😉 bu arada senin yazdıklarına baktım da, cevaplarımız birbirine benzer olacak gibi görünüyor. ama ben nadal hastası değilim neyse ki, hahah 🙂 öperim ^^

    • okumak için sabırsızlanıyorum valla o yüzden özen baştan savma 😀 ilk mimin talihlisi sensin kıymetini bil 😀 Nadal hastası olma zati yoksa aramız bozulur 😛 öptüm canım^^

  2. Geri bildirim: Akira’dan Mim Gelmiş ;) | Hikaruivy'nin renkli dünyası :)

  3. Öncelikle ilk mimini bana pasladığın için çok teşekkür ederim çingum 😉
    Sonracıma yanıtladım, eğlenceliydi valla:)
    Geleceği görme cevabına bayıldım:)

  4. Eczacı olup netçen beee. Möhendis olcan fena mı? Hayırsıza bak 😀
    Ciden ne kadar skimtrak şeyler istedin öyle lan. İnsan beni diler hııuuuhhh 😛

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s