Vee Akira Ortaya Çıkar^^

Suçum büyük, farkındayım a dostlar ama siz de beni anlamaya çalışın ve kendinizi 2 dakikacık benim yerinize koyun çok rica ediciğim.Benim gibi tembel ve uyuşuk bir insan tatil moduna iyice girerse, götünü yaya yaya deniz, güneş, yağuşuklu erkekler felsefesini benimserse Mayıs ayından beri yazı yazmaması çok normaldir değil mi? Bana katılacağınızı biliyordum sağ olun var olun benim sadık okuyucularım 😀 ( Hiç yazı yazmadan nasıl 3 ayda sadık okuyucu ürettiysem. Hayaller aleminde dolanan yazar :))

Neler yaptığımı yukarıda ki paragraftan az çok anlamışsınızdır. Günlerimin çoğu sahilde, şıppıdı şıppıdı denizde yüzmekle geçiyor.  Akşamları yürüyüş muhabbet derken kalan nadir zamanımı da Dean ile geçiyorduuum Ta ki Mavi’nin verdiği supernatural cdleri bozuk çıkana kadar!!!!!!! 2. sezonu 1 aydır bitirememenin siniri, hırsı ne bilem uyuzluğu beni yiyip bitiriyor, kemiriyor. Dean’den ayrı kalmakta cabası. ( Kusura bakma Mavi bacı ama elimde değil, insanüstü varlığın espiriklerine bayılıyorum. Espiriklerine ve müzik zevki benim, geri kalan her bir şeyi senin olabülür :D) Ha bu arada 67 model İmpala’nın da hastası olduğumu belirtmezsem ayıp etmiş olurum. Dizi harici yaptığım şeylerden biri de  maaiilecek toplaşıp Altınoluk çevresinde ki güzelliklerden faydalanmak için ufak geziler düzenliyoruz. Yukarıda ki fotoda olduğu gibi. Zeus altarı senin Hasanboğuldu benim özgürce gezmek, doğaya kavuşup kafa dinlemek gibisi yok. Bütün bunları sevsem de İstanbul’u özlemiyor değilim. Özellikle boğaz ve yatağım burnumda tütüüler 😀 Hasan'ı boğduğumuz mekan:P

Tatilde internetsiz olmanın işkencesini söylememe gerek yok herhalde. Aylardır kahve köşelerinde Edvırd kılıklı sivrilerle kanka modunda insanlığa- teknolojiye kavuşmaya çalışıyorum ama İstanbul’da ki biricik netimin keyfini vermiyor ne yazık ki:( Eylül’de medeniyete kavuşacağımın umudu ile bu satırları Altınoluk’da sizinle paylaşıyorum canlar.

Hasretlik bitti, üşengeçliğimi yavaş yavaş üstümden atıyorum. Bir daha bu kadar uzun süre ayrı kalmıyacağız emin olun. Umarım ben yokken bol bol dizi-film izlemiş tatilin tadını çıkarmış ya da çıkarmaya devam ediyorsunuzdur. Yakında yepisyeni yazılarla buluşucaz millet şimdilik Jaa ne^^

4 thoughts on “Vee Akira Ortaya Çıkar^^

  1. Ayrı kalırsak bu kadar uzun süre İstanbul’a geldiğinde çocuğumla beraber seni de keserim 😀

    Ah Hasaboğuldu :/ Eğer gelseydim Akçay’a biz de gidecektik, annemlerim fotoları filan var. Çok merak ediyorum orayı. Kaçır beni Akira, Hasanboğuldu’ya götür 😀 Aynı isimli bir film de varmış sanırım 🙂

    Ne zaman dönüyorsun dostum buraya? Özlendin hani 🙂

    • Tamam sakin ol kimse kesilmicek kan çıkmasına gerek yok çünküüüü bayramdan sonra geliyorum :D. Beni bekleyin anacım 😛

      Hasan’ın boğulduğu mekan süper über yani. Şimdiye kadar nasıl gitmemişsin hayret. Geldiğin zaman hemen oraya ışınlanmalısın şiddetle tavsiye edilir. Evet, öyle bir film var Hölya Avşar oynii hatta.

      Bayramdan sonra görüşücez çinguşceğzim. öpüldünüz^^

  2. Senin medeniyetten uzaklaşman sadece internet ile ilgili değil yavrum telefonunu da unuttun. Tamam aranız zaten limoni idi ama aylardır kontör almadın farkında mısın? 😀 Ya da beni şeyine takmıyorsun ama ben ısrarla mesaj atıyorum sana 😀
    Gez anasını satayım ben evde pinekleyeyim sen gez. Dönme sakın İstanbul’a. Ah ben geldiğimde orda olsan sizde kalırdım var ya 😀 Napalım artık kısmet başka bahara.
    Çabuk dön. Bol bol fotoğraf çek.

    • Ah dostum ah ne desen haklısın. Bugün negzel kontörlenicektim ama marketten eve gelince aklıma geldi. İşte o an dünya başıma yıkıldı 😦 Sen mesıçlarına devam et onlar benim günümü şenlendiren küçük aşk notları 😀 ( tamam uçtum kabul :D) Evde pineklemekte güzel la en azından internete sahipsin şanslısın yani 😀 Kaçında gelicen İstanbul’a biz bayramdan sonra gelicekmişiz. Uyarsa başka kapılara yollamam evimin baş tacı ederim ha 😀

Bir Yanıt Bırakın

