Supernatural Fanatikliğim Ve Favori Sahnelerim^^

   Yeni takıntım malumunuz; – tüm dünyanın takıntısı olduğu gibi- supernatural. Aslında supernatural ile tanışıklığımız daha eskilere dayanıyor ama o zamanlar şimdiki gibi büyük bir aşkla bağlanmamıştım Winchester gardaşlara ( Tanrım ne büyük bir hata yapmışım!!!). Akşamları TNT de denk geldikçe, daha doğrusu tvde izleyecek doğru dürüst bir şey yoksa izlerdim. Her ne kadar ayda yılda bir denk gelsem de Dean’in cazibesine azcık kapılmıştım ama gönlüm eskiden Gilmore Girls adlı dizide rol aldığı için Sam’den yanaydı. Sonra diziyi izledikçe Sam’in karı gibi mızmızlanmalarına maruz kalınca hay ben senin gibi kardeşe diye az söylenmedim. Gerçi ilerleyen sezonlarda yaptığı pislikler mız mızlanmalarını mumla aratır oldu orası ayrı. Ayda yılda bir supernatural izleyince mal Sam’in göze hoş gelmesi büyük bir suç sayılmaz ama di mi 😀 Neyse, yıllar önce gene günlerden bir gün Winchester gardaşlara rast geldim. Bunlar 2 kişi ile beraber bir kapıyı ittirmeye çalışıyorlar falan. Dean sarı gözlüyü babasının ruhunun yardımıyla öldürmeyi başarıyor ( babalarının öldüğünü de o zaman öğrendim ne kadar sadık bir izleyiciyim ama 😀 ) ve kapıyı zorla kapatıyorlar böylelikle benim supernatural maceramda bitmiş oluyor. Hangi sezon olduğundan bile haberim yoktu taaa kiii yıl 2011 olana kadar. 

2011 yılının Mayıs ayında Angara’nın yolunu tutunca supernatural maceramda yavaştan başlamış oldu. Çünkü; Angara’ya Maviciğimin kollarına koşmuştum^^. O da madem buralara kadar benim cazibeme dayanamayıp geldin, bu cdler benden sana hatıra, izledikçe beni hatırla diye supernatural cdlerini verdi. İstanbul’a döner dönmez izlediğimi sanıyorsanız çok yanılıyorsunuz. Benim gibi tembel, üşengeç bir hatun 6 sezonluk bir diziyi izliyecek ha. Üstelik 7. sezonu yolda iken. Ölme eşeğim ölme. 30 bölümlük Kore dizileri bile bana uzun gelirken 100 küsür bölüm nasıl biter la diye kara kara düşündüğüm için,yazın tatilde yayıla yayıla izlerim dedim ve Temmuz’da izlemeye başladım. Hay başlamaz olaydım dememi bekliyorsunuz di mi? Çok beklersiniz 😀 Feci bir supernatural manyağı oldum. Ne zaman boş bir anım olsa pcye koşuyorum ve Dean ile olan aşkıma kaldığım yerden devam ediyorum 😛 O anlarda dünya ile bağımı tamamen kopardığımı tahmin ediyorsunuzdur :D. Rüyamda Winchester gardaşlarla demon avlıyorum, tumblr’da saatlerce Dean ile ilgili giflere, fotolara bakıyorum falan filan. Nadal’ın pabucu dama atıldı anlayın halimi :D. 

Şu an 6. sezonun 10.bölümündeyim. 4. ve 5. sezon sonrası 6 biraz durgun gelmişti ama son 2 bölümdür eski ritmini buldu gibi. Bir yanım hemen bitir şu sezonu her şeyi öğren diyor, diğer yanım 6. sezonu bitirince her hafta yeni bölümleri beklemeye dayanabilir misin diyor. Şu an için ne yapıcağıma karar vermiş değilim, zaman gösterecek :D. Bu yazı aslında beğendiğim supernatural sahneleri hakkında olacaktı ama fanatikliğim hakkındaki bir posta dönüştü. Elimde değil. Hastası olmam için o kadar çok sebep var ki. İşte birkaçı;

  • Konusu
  • Müzikleri
  • Replikler
  • Dean – Sam arasındaki kardeşlik ilişkisi. ( Adam ruhunu  şeytana sattı kardeşi için be daha ötesi var mı 😀 )
  • Dean
  • Cass
  • İmpala
  • Sam’in puppy bakışları^^
  • Crowley ( Her ne kadar demon olsa da kendine has bir demon o yüzden seviyorum :D)
  • Gabriel (onun sayesinde en komik supernatural bölümleri ortaya çıktı, sevmek için en büyük neden)
  • Cass’in mavi gözleri ( ruhum ergense ben ne ediiim 😛 )
  • Her bölümde devasa şekilde büyüyen merak duygusu.  Her seferinde ne olacak bundan sonra beee diye çığırıyorum.
  • Dean’in göndermeleri^^ ( Hacı ya bütün ömrün avlanmakla geçiyor o kadar filmi hangi ara izledin bi söyle pilizz. 7/24 çalışıyorsun ama sinema bilgin feci nasıl iş lan 😀 )

Bu liste uzaaaaar gider. Daha fazla saçmalamadan en sevdiğim sahnelerin videolarını paylaşsam çok iyi olacak^^

İlk olarak tabi ki efsanevi puding sahnesini paylaşıyorum. Karnıma ağrı girene kadar kahkaha atmıştım. Her seferinde kahkaha attırmayı başarıyor. Dean Winchester mükemmelsin!

Tavşan ayağı sayesinde Dean şanslı olursa ne olur tabi ki de Batman olur 😀 I’m batman dedikten sonra ki yüz ifadesine dikkat 😀 yering yering^^

Sam’in puppy bakışları diye boşuna madde yapmadım yani. O nasıl bir bakıştır, ayakkabının ardından yaşanan yastır 😀 Tavşan ayağını kaybeden mal Sam’in şansı tersine döner ve tamamiyle şansız bir insan olur çıkar 😀 .

Bu bölümde Dean’in karizması yerlerdeydi 😀 Her şeyden korkan bir Dean ve müthiş çığlığı^^

5×08 feci komik bir bölümdü. Her sahnesi ayrı favorim ama bütün bölümün videolarını ekleyemiyeceğime göre bende bir tek o bölümün açılışını eklemeye karar verdim. Kesinlikle mükemmel bir bölümdü. Parodiler bir harikaydı. Gabriel sağolsun 😀

Ve son olarak ölümün Chicago sokaklarında yürüyüşü…

Daha çok sahne var ama benim aklıma gelenler şimdilik bunlar. Sizinde favori olan sahnelerinizi öğrenmek isterim şahsen bizzat ben kendim 😀 Onun için durma yorumla! 😉 Supernatural bir harika der huzurlarınızdan ayrılırım millet. Jaa ne^^

10 thoughts on “Supernatural Fanatikliğim Ve Favori Sahnelerim^^

  1. supernatural bir fenomen sevmediğim bölümü yok ama komik bölümlerini daha çok seviyorum televizyon dünyası bölümü gibi ,gabriel in salı şakası bölümü gibi bir ton bölüm ı m batman da on numaradır 🙂

    • yok be salı şakası başlarda bana da komik gelmişti ama sonlara doğru dallama Sam’in o puppy bakışları bana acı vermeye başlamıştı 😦 Kıyamam tepkisi veriyordum 😀 Hele Dean gerçekten ölüp Sam yaşayan ölüye dönünce iyice yüreğim parçalanmıştı. Ama televizyon dünyası überdi 😀 5×08 i izle izle dur yani 😀

  2. Şimdi okuyunca ilgimi çekti aslında uzun süren bir amerika dizileri furyam var ama ben başladıgımda ki bu 2007 oluyor 3.sezonda felandı.Bende losta başlamış ve bunu esgeçmiştim ama bugün postu okuyunca hemen torentledm bütün sezonları videoları seyredince bile ingilizce duymak tuhaf geldi ki uzun zamandır kore dizilerini izliyorum.Şimdi haksızlık edemem kore dizilerini daha çok seviyorum 🙂 Ama bu dizilerin havaları bi başka neyse ben baya gereksiz ayrıntı vermişim ama post için teşekkürler 🙂

    • Sayemde tekrar aklına düşmesine sevindim 😀 Bende senin durumundaydım Kore dizileri yüzünden ama Supernatural sayesinde hasret giderdim 😀 Kesinlikle izlenmesi gereken bir klasik. 4. sezonla birlikte müthiş bir hareketlilik kazanıyor hemen başla derim^^

  3. Seni yolum yolum yolar lime lime ederim..
    Sevmene çok seviniyorum aslında. Cidden bak. Yani sev tabi. Hatta gel beraber sevelim ama ama..
    Yazının başında adım geçtiği için affediyorum. You’re lucky.

    • Benim gözüm senin erkekinde değil valla bak 😛 Ben sadece dizinin kalitesi ve sürükleyiciliğini seviyorum 😛 Yoksa Dean gözüme hiç yağışıklı gelmii o yeşil gözlerinde kaybolmuyorum falan 😀 Canomun sevdiceğine yan bakacak potansiyel var mı bende ayoool 😀 Benim Rafam bana yeter o yüzden sakin ol hacı 😀

    • Ben de Sam’i seviyorum ama Dean bı baska:D Yenı sezonu ıple cekıyorum her ne kadar bu sezon sacmalamıs olsalarda bırakamıyor insan ^^

  4. Ya hani Sam ve Dean gerçek hayatlarına dönüyodu Castiel falan Misha oluyodu normal Geneive falan giriyodu hatta Misha ölüyodu falan 😀 O bölüm harikaydı ama hangi bölüm olduğunu bi türlü bulamıyorum biliyosanız söylermisiniz 😀 büyük sevap qkgehjösad

    • aahh bölüm birçok supernatural fanı gibi benim içinde efsanedir unutmak mümkün mü:D Bölümün adı french mistake idi 6. sezon 15. bölüm 😉

Bir Cevap Yazın

