Bol Yorgunluk Az Film = Okul Ve Animeler

Biliyorum biliyorum uzun zamandır kendi aranızda konuşuyor, fısıldaşıyorsunuz (Ben öyle farz ediyorum taam mı 😀 burası benim çöplüğüm ve istediğim gibi öterim :D). Akira nerede kaldı yeni yazısı kaç gündür yok ne tembel kız vs. diye ama malum biricik işkencem başladı ve onun yüzünden hiç bir şey yapasım- izleyesim yok :/

Bütün bir hafta böyleyim:/

Bunda her gün okul denen işkence yuvasına gitmek ve biricik yuvama kavuşmak için 4.30-5 saatimi yollarda geçirmemin, daha doğrusu sürünmemin etkisi olabilir. Olabiliri fazla dediğinizi duyar gibiyim 😀 Bu kadar otbüs ve metrobüs yolculuğundan sonra normal kalmak Arda Turan’ın Barcelona’ya gol atması kadar imkansız oluyor haliyle. Buralara uğramayışım bu sebeptendir a dostlar. Derslerden, projelerden, raporlardan arta kalan nadir zamanlarda da bir şeyle izleyip gözümü gönlümü bayram ettirmeye çalışıyorum. Her şey siz Akira’nın Güneşi okuyucuları için 😀 Yoksa yağuşıklı anime karakterleri benim aklıma bile gelmiyor valla bak 😛 İşte bu postta arta kalan nadir zamanlarda neler izlediğimden bahsediciiğim kısaca.

Şu sıralar 2 anime izliyorum. Biri shoujo diğeri shounen ai. Zıt kutuplar birbirini çeker diye boşuna dememişler 😀 Kısaca bahsetmeden bırakmam 😀

Sekaiichi Hatsukoi:  

Aylar önce Kimbap sayesinde keşfettiğim bir anime. Saolsun, shounen ai seven biri olarak büyük hizmetlerde bulunuyor 😀 Tee nisan ayında bahsettiği animeye ben yeni başlama lütfunu gösterdim. 2. sezonu da başlamıştı bekleme derdim de olmıyacağı için artık başlamanın zamanıdır diye düşündüm.

Konusu için Kimbap’ın şu yazısına buyrun lütfen. Eğlenceli, romantik bir anime arayanlar kaçırmasın bence. Şu an 6. bölümdeyim zaten ilk sezon 13 bölümden oluşuyor. Hem güzel hem de abartı bölüm sayısı yok hem de daş gibi herifler var daha ne olsun 😀

Takano kalp kalp kalp 😀

6. bölüme kadar izlemiş biri olarak söyleyebilirim ki Takano’ya bayılıyorum! :D. Ekran karşısında gözlüğünü takmasını iple çeker oldum. Gözlük bir insana bu kadar mı yakışır ( Takano benim için anime karakterliğinden çıktı ete kemiğe büründü. O kadar çok seviyorum yani). Bakalım Takano, Onodera’ya 10 yıl sonra tekrar ” seni seviyorum” dedirtebilecek mi? Merakla bekliyorum. Onodera efendi Takano’nun cazibesine ne kadar dayanabilecek keh keh keh 😀

Uta No Prince Sama Maji Love 

Yada diğer adıyla uta no prince sama. Gelelim 2. animemize… Tesadüfen karşıma çıktı bu yapım ama ilk bölümden itibaren kan revan içinde kaldım 😀 Birbirinden yakışıklı 6 tane anime karakterini düşünün ve bu mükemmel varlıklar aynı yapımda toplanmış olsun. Kyaaaaaa diye çığırmayan insan değildir yani 😀 Bu animede ise 7. bölümdeyim, fansub grubuyla paralel gidiyorum.

Konusuna gelecek olursak;  Haruka hayranı olduğu Hayato adlı bir şarkıcıya, şarkı besteleme hayalini gerçekleştirmek için ülkenin en iyi yetenek okullarından birine gitmeye karar verir ve sınavı kazanır. Yalnız okul hayatı sınavı kazandığı kadar kolay olmayacaktır çünkü bütün okul yetenekli bestekar ve şarkıcı adayları ile doludur. Hayalini gerçekleştirebilmesi için ışıltılı ajansa katılması gerekmektedir ama bu iş sandığından zor olacaktır. Üstelik okulda flört yasağı vardır ve birbirinden yakışıklı öğrenciler Haruka ile takılmaktadır.

Her bölümde bir karakterimizi daha yakından tanıma fırsatı buluyoruz. Neden şarkıcı olmak, beste yapmak istiyorlar öğreniyoruz. Bütün karakterler birbirinden ilginç. Her bölümde besteledikleri şarkıyı da dinleme fırsatımız oluyor. Anlıyacağınız hem göze hem gönüle hem de kulağa hitap ediyor 😀

Bayanlar için tasarlanan bir oyun olarak karşımıza çıkan uta no prince sama, şimdi shoujo severler için animeye uyarlanmış. Çokta iyi etmişler 😀 Caponları seviyorum 😀

 Bu soğuk havalarda içimizi ısıtacak bir kaç şey izlemekten başka daha güzel ne olabilir millet 😀 Şimdiden herkese iyi seyirler jaa ne^^

6 thoughts on “Bol Yorgunluk Az Film = Okul Ve Animeler

  1. Eline sağlık Akiraşi^^( Japon ismine Kore şeysi eklerim acıman)
    Ahh Takano’m Nisan’dan beri hayatımın ayrılmaz bir parçası, ben diyeyim canısım, sen de helalim oldu. Ben de aşığım kendisine♥ Onodera’yı da çok seviyor, bazı yönlerini kendime benzetiyorum. Ama Takano başka hacı, Takano taş. Bu arada mangasını okuyabilene şiddetle tavsiye ederim, sanırım animeden daha çok seviyorum. Çizimler şukela, daha çok ayrıntı var, daha çok Takano var, daha çok abs var bacım.
    Gelelim ikinci animeye. Shoujoyu hayatından bilinçsizce çıkarmış biriyim. Nedense sonuna kadar bitiremiyorum ben shoujo animeleri, manga bir derece de. Ama sen yakışıklı erkekler deyince söz dinlemeyen abazan ruhum şaha kalktı ve bu animeyi hemen bir köşeye not etti.
    Okul yaşamında kolaylıklar dilerim.

    • Kore japon fark etmez ismim her türlü evrime açıktır 😀 Sen yazmasan benim heeeç haberim olmıyacaktı tekrar teşekkür etmeliyim 😀 Evet Onodera’da saf salak değil bağrımıza basabiliceğimiz bir karakter ama Takano başka yeaaaa 😀 Manga okumayı bir türlü sevemedim ama animelere göre daha çok ayrıntı barındırdığı için sevemediğime bazen lanet ediyorum ama ne edersin hacı huylu huyundan vazgeçmii 😀
      Geyik muhabbetinin pardön yorumunun alasını yapmışın ama o son satır olmamış 😀 öyle lönk diye resmi resmi okul yaşamında kolaylıklar dilerim falan bir tuhaf oldum 😀 sana ciddiyet yakışmyor Kimbapım Sushim 😀

  2. Ah ah o yol çilesini çok iyi anlıyorum dostum ne de olsa bende günde 3 saatimi yolda geçiyorum. Dinlemediğim şarkı okumadığım kitap kalamdı aahsggdgd
    Sana bu kutsal çilende kolaylıklar dilerim kader arkadaşım^^
    Animelere gelecek olursa Takano kalp kalp kalp diyenlerdenim bende:D
    Ha bir de Onedera ne dayanıklı çıktı arkadaş (tamam sustum daha da bişi demem spoil vermem:P )
    Bir de cidden mangasını daha çok seviyorum bende;)

    • Vayy bir kurbanda sensin benim gibi ha 🙂 Kaderdaşım beni bir tek sen anlarsın desene 😀
      Tam spoilerın alasını verecekken susmuşsun allah razı olsun valla 😀 Takano’ya maaailecek hastayız. Ah Takanom vah Takanom diye kendimden geçiyorum şu anda. Demek ki bu yoruma nokta koymamın zamanı gelmiş 😀

Bir Yanıt Bırakın

