Bir Mavi Var Çocuklar Gibi Şen Hissettiren^^

Kaç tane mavi olucak ki bir tane mavi var o da rengin adı diye düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Hem de çok. Bu mavi başka… Benim bahsediceğim mavi dünyanın en güzel rengi olan değil, dünyada beni ilk kez bu kadar şaşırtmayı başaran kişi olan Mavi.

Geçmişimizi uzun uzun yazmak istemiyorum, istesem de onun yazdığı buram buram dostluk kokan şu yazısının yanına yaklaşamaz benim yazdıklarım. Hem bir edebiyatçıyla boy ölçüşmek kim ben kim 😛 Benim bahsediceğim doğum günü denen resmi yaşlanma gününde beni nasıl dumur ettiğidir ahali.

26 Kasım benim nüfusta 1 yaş ama beyinde 1000 yaş büyüdüğüm bir tarih. Her sene yaşlanıyoruz azizim muhabbetini yaptığım, böhühüühü 30a gittikçe yaklaşıyorum korkuyorum anne diye ağlaştığım bir tarih. 30a daha 8 sene var ama insan tırsmıyor değil yahu. Doğum günüm yaklaştıkça kendimi bildim bileli bi heyecanlanırım böyle gün saymaya başlarım. Hem yaşlanıyorum diye mızmızlanıyorum hem de sevinç kaplıyor. İlginç. Hem de çok. Bu satırlardan da ne kadar dengesiz bir hatun olduğum anlaşılıyordur 😀

Gelelim 2011 senesinin 26 Kasım gününe… Evdekiler tarafından gayet umursanmayıp, sıradan bir gün olacağı izlenimi verildiği gibi bir de evin bütün temizliğinin bana kalması etrafa gülücükler saçmamı sağladı. Evde kardeş bol ama her iş bana kalıyor, doğum günümde bile :/ Hayır yani, Akira bugün senin için mühim bir gün onun için seni temizlikten muaf tutuyoruz bugün elini sıcak sudan soğuk suya sokmıcaz, sana karşı hizmette kusur etmicez deseler olmaz mıydı? Onun yerine ortanca ehliyet sınavına gider sabahın köründe bir de ben sınavdan sonra arkadaşlarımla buluşucam der. Küçük kardeş ise ben öss savaşçısıyım dershaneye gidicem diye sıvışır. Anne desen ben halanın gününe gidicem der. Sonuç; çamaşır suları ve elektrik süpürgesi ile doğum günü çocuğunun bitmeyen dostluğu (!). Evde dedemle mal gibi bi başıma kaldım. Allahtan kötü başlayan günüm içkili, şarkılı, hediyeli en önemlisi sevildiğimi bilerek noktalandı.

Büyük uğraşlar sonucu temizliği bitirdikten sonra bir kaç gün önceden sözleştiğimiz Angeluspurçi’yi beklemeye koyuldum. Sana öyle bir sürprizim var ki evdekilerin de seninde şaşkınlıktan ağzınız 30 metre açılıcak dedi ve ben 1 haftayı zor ettim. Ne yaptıysam hatunu konuşturamadım. İnat anacım inat 😀 Ben öfleye pöfleye Purçi’yi beklerken kapı çaldı kısık bir ses kargo dedi. Bende gayet saf saf herhal birine kredi kartı geldi diye düşündüm. Zavallı kargo elemanı bozulan asansör yüzünden 6 kat merdiven tırmandı ve Akira’ya bir paket var dedi. İşte o an var yaaaaa 😀 Nasıl kimliğimi verip imzaladım bilmiyorum. Gönderenin adını iki kere okumak zorunda kaldım şaşkınlığım yüzünden 😀 Sabah ki sürpriz yazısı yetmiyormuş gibi bir de böyle yalnız, üzgün ve süzgün bir zamanda sevildiğini, hatırlandığını bilmek o kadar harika bir duygu ki… Şaşkınlıktan ve heyecandan ellerim titriyordu lan öyle böyle değil 😀 Belki abartı diye düşünebilirsiniz ama ilk defa uzak diyarlardan, yüz yüze bu kadar az görüşmemize rağmen dostluğumuzun bu kadar geliştiği  birinden böyle bir hediye alıyordum. Ben duygulanmıyayım da kim duygulansın 😀

Purçi’ye kavuşmamın mutluluğu ve Mavi’nin sürprizi ile tahmin edersiniz ki benden sırıtkanı yoktu 😀 Purçi hediyesi konusunda çok haklıydı. Gerçekten ağzım açık kaldı. Bütün tahminlerimde bir güzel yanıldım ve hem hediyenin büyüklüğü hem de güzelliği karşısında abuk sabuk danslar etmekten kendimi alamadım. Ama nasıl etmiyeyim be. Kıymetlime bakınız:

Koccaman bir Nadal posteri^^En kısa zamanda çerçevelenip duvardaki yerini alıcak:)

Gelelim Angaranın bağrından kopup gelen kıymetlilerime^^

 2 sayfa mektupla idare edicem artık ne edelim 😛 Yalnız bir daha bu kadar kısa mektupla elimden kurtulamazsın haberin olsun. Sınav zamanı diye affettim 😀

 Paketimin içinden sadece mektup çıkıyorsanız yanılıyorsunuz 😀 Deli Mavi çok birden fazla şey tıkıştırmayı başarmış 😛 Beni çok mahcup ettin len 😀 Çok şirin bir cüzdan, ilk meclisin resminden oluşan bir ayraç, mavi saçlı bir yaratık 😛 kolyesi vee vee vee Miyazaki’min biricik filmi olan yürüyen şatonun kitabı^^ Cüzdanda ki şirin figür sizce de totoro’ya benzemiyor mu? Bana feci Totoro’yu andırdı. Totoro’nun mor kardeşi, adı da Mavi tarafından kondu. Tanıştırayım Rafa 😀 Ama ben bunları kullanmaya kıyamam kiii 😀 Hediyeler kadar iliştirilen notlarda beni çok mutlu etti. Bu kız işi biliyor 😀

Canım Mavi’cim bir kez daha çok teşekkür ediyorum. Telefonda ettiğim teşkürler yeterli gelmiyor 😀 Kardeşim ile yaptığınız kutsal ittifak beni çok şaşırttı. 16lık velete bak sen hiç çaktırmıyor 😀 Hadi bi delilik ettin o kadar hediye için öğrenci bütçeni tsunami ile yıktın ama ben yetmemişim gibi benim uyuz kardeşlerimi niye düşünüyorsun hııı neden 😀 Hayır zaten benden habersiz kanka olmuşunuz bizim liseli ergenle bi de hediye olmuyor yani 😀 Seni kimselerle paylaşmam, paylaşamam 😀 Benim kıymetimi Mavi bile tee Angarlardan biliyor ayağınızı denk alın leen diye dayılanmalarını az işitmedim 😀 Etkilerin halen sürüyor anlıyacağın 😀 Tanıştık tanışalı ilk doğum günümdü yanımda olmasan da varlığını çok güzel bir şekilde hissettirdin 😀 Artık pasta ve mum faslını da baharda hallederiz 😛

İşte bir doğum gününü daha böyle atlattım. Bol şaşkınlık ve bol sevinç  ve dost sevgisi ile geçirilen güzel bir gün oldu benim için. Doğum günümü kutlayan tüm blogçulara teşekkür ediyorum^^ Bazıları ile tanıştım bazıları ile tanışmak için can atıyorum ama hepinizi seviyorum 😀 İyi ki tesadüf eseri Ofori’nin dünyasına adım atıp sizleri bulmuşum^^ Uzun yıllar klavyelerimizi konuşturmak dileğiyle… Bu kadar gevezelik yeter 😀 Sahilde Kafka’yı bir an önce bitireyim de yürüyen şatoyu okumaya başlıyayım 😉 Bekle beni haşin erkekim, biricik yarim Howl efendi 😀

6 thoughts on “Bir Mavi Var Çocuklar Gibi Şen Hissettiren^^

  1. İyiki doğdun Akira 😀 22.yaşını güzel kutlamışsın, bütün senen yani 2011’den kalan 32günün böyle neşeli geçer umarım 😀 😀

    not:Purçi ve Mavi’nin de ellerine sağlık 🙂

    • Ah teşekkür ederim Kaktüsüm çiçeğim böceğim 😛 Umarım giderayak 2011 kapanışını hepimiz güzel bir şekilde yaparız 🙂 Purçi ve Mavi beni mutluluk hormonuna boğdular şimdiden gelecek senenin hediyelerini düşünüyorum 😀 ( Umarım mesajı alırlar 😛 )

  2. Geç olacak ama doğum günün kulu olsun akira 🙂 Çok kıskandım yürüyen şato kitabını 😛 benim kitabı olduğundan yeni haberim oldu ama olsun.Sana iyi okumalar…

    • Çok teşkür ederim Canlina ve hoşgeldin 🙂 Bende çok sevdim kitabımı 😉 Miyazaki babanın filmini yaptığı kitap nasıl bakalım. En kısa zamanda okumak istiyorum. Bazı yerlerde değişiklikler yapmış filme aktarırken. Bakalım konunun aslı Miyazaki’nin filmi kadar harika mı 😀

  3. Bir şey diyeceğim. Ben de o zımbırtıyı Totoroya benzeterek almıştım ha. Ama sadece görmüşlüğüm vardı kendisini. Tanısaydım almazdım. 😀

    • Sonunda Totoro kılıklı bir eşyam olduğu için çok messud bahtiyarım 😀 Tanısanda alırdın merak etme 😀 Ne de olsa ben mevzu bahisim 😛

Bir Yanıt Bırakın

