♥ 3 Idıots / Bollywood Siftahı ♥

Uzun zaman sonra merhaba ahali.  Aylardır yaptığım tembelliği anlatmaya ne benim zamanım yeter ne de sizin zamanınız. O yüzden seviyeli birlikteliğimize,  hiç ayrılmamışız gibi kaldığımız yerden devam edelim 😀 .  Yavaş yavaş film ve dizi açığımı kapatmaya çalışıyorum. Ben ortada yokken negzel kdramalar çıkmış öyle, hoş çıkmaya da devam ediyorlar. Kedinin ciğere baktığı gibi afişlerine, oyuncularına ağzım sulana sulana bakıyor izliyeceğim günü iple çekiyorum. Arayı kapatıcam huleeennnn 😀

3 ıdıots da arayı kapatmak için izlemek istediğim bir filmdi. İzlemeyen kalmamıştı, herkes öve öve bir hal olmuştu bu yapım için. Eee haksız da sayılmazlarmış hani. İzlediğim ilk Hint filmi olduğu için yazmak istedim yoksa konuyu ve yorumlarını belirten bir sürü arkadaş var. Onlar gibi güzel ve ayrıntılı anlatamayacağımı bildiğim için lafı fazla uzatmıcam 😀

Bollywood’dan bu kadar uzak kalmamın nedeni çoğu filminde pardön bütün filmlerinde hoppidi hoppidi dans edip şarkı söylemeleri idi. Sevmiyorum öyle 2 replik söyleyip yarım saat ordan oraya uçan insanları. Eee Hintlilerde genelde bu müzikal işinin cılkını çıkardıkları için şiddetle uzak durma taraftarı idim. Taaa ki 3 şapşal kalbimi çalana kadar 😀 Düşündüğüm gibi şıngır şıngır kostümler içinde hoppidi hoppidi dans edenler yoktu. Tamam 2-3 sahne vardı ama onlarda kararında idi. Hal böyle olunca 3 saatlik filmde sırıtmadı. Hatta hoşlandım bile diyebilirim 😀

Filmin konusu, verdiği mesajlar, oyuncular, müzikler, replikler herşeyi ile harikaydı. Siftahımı bu filmle yaptığım için mutluyum çünkü diğer Bollywood yapımlarına da şans vermeyi düşünüyorum bundan sonra. Özellikle Aamir Khan filmlerine 😀 Berbat bir geceyi tersine çeviren 3 aptala teşekkür ediyorum. Güldürdü, hüzünlendirdi, sistemin her yerde aynı boklukta işlediğini gösterdi, robot hocalara ve ”eğitimin” yozlaşmasına sövdürdü… Kısacası 3 saatte birden çok değişik duygulara sevk etti. Ben sevdim hatta çok sevdim. Bundan sonra Aamir Khan takip edilecek pardön bollywood filmleri de takip edilmeye çalışılacak 😀 Adamın 40 küsür olduğuna kim inanır 😛


İzlemeyen azınlık varsa hiç durmasın. Hatta eğitimci olan ve eğitimciyim diye geçinen kişilerde en kısa zamanda izlemeli ve robot ya da at yarışı değil eğitimli insan yetişirmeleri gerektiğinin farkına varmalılar.

Son olarak: All iz well^^

7 thoughts on “♥ 3 Idıots / Bollywood Siftahı ♥

  1. Ben de çok sevmiştim 3 idiots’u. İzleme listemde bir Aamir Khan filmi daha var, Yerdeki Yıldızlar / Taare Zameen Par (Like Stars on Earth). Aamir Khan yapmış, yönetmiş, oynamış yanlış bilmiyorsam. Çok güzel olduğunu söylediler. Çok uzun olduğu için fırsat bulamadım. Sen de bir şans verebilirsin belki.

  2. Benim ilk hint filmim Taare Zameen Par dı. çok beğenmiştim bu adamın başka hangi filmleri var bi bakiim dediğimde 3 idiotsla karşılaştım ve bayıldım.çok eğlenceliydi. espirilerinde bile bi mesaj vardı absürtlükten uzak harika bir film.:) daha sonra fanaa ve ghajini de izledim (ki bunlarda aamir khan filmiydi) ama Taare Zameen Par ve 3 idiots kadar güzel değildi hiçbiri. belkide böyle düşünmem fanaa ve ghajininin fazla duygusal olmasındandır..eğer duygusal yapımlardan dramalardan hoşlanıyorsanız izleyin derim 🙂

    • Di mi di mi Hint filmi diyince ister istemez insanın aklına absürdlükler geliyor ama bu filmde varsa bile iyi gizlemişler çünkü absürdlüğün a sını görmedim 😀 Ya da ben kahkaha atmakla çok meşgul olduğum için gözden kaçırmışta olabilirim bilemiyorum 😀 Tavsiyeleri dikkate alıcam 😉

Bir Cevap Yazın

