Hunger Games ≈ Hayal Kırıklığı

Hepimiz kitaptan filme uyarlanan yapımların fazlasıyla hayal kırıklığı yarattığı konusunda hem fikiriz ama bu uyarlama beterinde beteri arkadaş. Güzel bir serinin ilk kitabını bu kadar boktan bir filme çeviriceklerini beklemiyordum açıkcası. Konusu ve daha fazla ayrıntı için sevgili Mydestiny’nin şu yazısına yol alsanız iyi olur çünkü 2 kelam çiziktirip gitmeyi düşünüyorum. Yazmak için sarfettiğim enerjiye değmezsin Hunger games efendi. Anlayın ne kadar uyuz olduğumu.

Kitapta önemli bir yere sahip olan sahnelerin olmaması sinirimi ikiye katlıyor. Cinna’nın başına gelen olay, manevi değeri büyük olan Alaycı kuş iğnesi, Avox mevzusu ve daha bir çok önemli olay yoktu. Anlatılmayan olayların bir çoğu Katniss’in düzeni sorgulamasına yol açıyordu ama filmde bunların hiçbirine yer verilmediği gibi sadece oyunda canımızı kurtaralım izlenimi vermişler. Umarım 2. filmi böyle rezil etmezler ama fazla da bişi beklememek en iyisi gibi. 

4 thoughts on “Hunger Games ≈ Hayal Kırıklığı

  1. İkinci filmden hiçbir şey beklemiyorum, yine aynı şeyleri tekrarlayacaklar büyük ihtimal. Flu çekim bile filmi izlememe sebebi ki inşallah bu defa öyle bir hata yapmazlar. İnternetteki fan yapımı kısa filmler bile daha iyi =)

  2. Yazını okuyunca iyi ki kitabı okumamışım dedim zira filmi büyük olmasa da gayet yerinde bir keyifle ve heyecanla sinemada izlemiştim. Yine de yavan kalan yerlerin olduğu kanaatindeydim demek ki kitaba sadık kanlınmadığı için öylemiş.

    • Aslında kitap güzel eğer seriye bir şans vermeyi düşünürsen okumanı öneririm ama diğer filmleride keyifle izlemek istiyorum ben, keyfimi kaçırma dersen anlarım 😀 Sen okumadığın halde yavanlığı hissetmişsin bir de biz okuyanların hayal kırıklığının büyüklüğünü düşün 😀

Bir Cevap Yazın

