Ses Bir İki √

Merabayın sevgili çilekeş, sabır taşı okuyucu. Öncelikle halen bloga uğrayıp bu yazıyı okuduğun için teşekkür ederim. Yıllardır çalışkanlık, üreticilik konusunda bir arpa boy yol kat edememiş bendenizi takip ettiğin için kucak dolusu sevgilerimi yolluyor, Seda Sayan misali kokulu kokulu öpüyorum 😀 Valla iyi sabır varmış arkadaş sende. Bu azimle taşı  delmeyi bırak deldiğiniz taşlarla uzaya, uzay yolu olur 😀 Böö tamam tamam iğrençliğimden  bir şey kaybetmediğim için özür dilerim 😛

Bir çok kez feryat ettiğim gibi internetim yok. Yok olmasına yok da arada en azından ayda yılda bir olsa da dayımlara gidip, internet bulunca indiririm dediğim şeyleri indiriyor idim. Her ne kadar indiririm dediğim dizilerin- filmlerin adını unutup aklıma yazdığımı sandığım listenin  binde  birini indiremiyor olsam da hiç yoktan iyidir kategorisine girebilecek sayıda birşeyler indiyordum. Hayat bana hız kesmeden sürekli yamuk yaptığı için, internet konusunda en büyük kazığı attığı yetmiyormuş gibi ayda yılda bir bulduğum ”dayı fırsatını” da elimden aldı 😦 Kavgalı olduğum kuzenin askerden gelmesi ve onunla aynı evde olma fikri hiç hoşuma gitmediği için kahrolarak söylüyorum ki ne yazık ki dizi- film indirme olayı benim için bitmiştir – yazar burada kendini ağlayarak sandalyeden atar :'(-

Havalar ısındıkça da benim dizi-film aşkım iyice kabarır oldu işin daha fenası. Kafa dağıtacak dizi verin banaağğğ film verin banaağ diye ağlaşırken zamanında hiç tırt film indirmediğimi fark ettim. Bütün suç sanatçı ruha sahip arşiv yapma merakından kaynaklanıyor. Hoş, benim gibi filmin sanatsallığından çok yakışıklı oranın yüksek olmasına bakan birinin arşivi yağuşıklı kaynamalı ama yok nerde ciddi, cinayet, dram varsa indirmişim. Allanı seven üstüme nerde tırt, pembiş, kafa dağıtıcak film-dizi-anime varsa atsın. Dram izleyip ağlamaktan gözlerim şişti. Bahar, çiçek, böcek, kuş moduna giremez oldum. Hayır işin kötüsü bu duygu yoğunluğu aşk hayatımı olumsuz etkiliyor 😛

Arşivden kaymağını yediğim filmler ne yazık ki birer ikişer azalıyor. Elde avuçta kalmıcak yakın zamanda. Boşuna dememişler hazıra dağ dayanmaz diye 😀 Bitince ne etcem bilmiyorum herhal sıkıntıdan yerdeki parkeleri saymaya başlarım.

Aylardır yukarıdaki modda yaşarken arşivdekileri izledikten sonra nasıl şekilden şekile giricem kim bilir. Kısaca; yaşıyorum,sıkılıyorum, bir bok izleyemiyor dinleyemiyorum. O bok attığınız ttnetin gıymetini bilin abla sözü dinleyin 😀 Esen kalın beni unutmayın 😀

Yorum bırakın